Higiena szpitalna

Oferta Działu Higieny Szpitalnej obejmuje kompleksowe usługi w zakresie utrzymania czystości, które dodatkowo są wspomagane działaniami pobocznymi pośrednio związanymi z utrzymaniem czystości. Naszym głównym celem w szpitalnictwie jest przejęcie wszelkich zadań, które do tej pory były realizowane przez osoby zajmujące się również czystością i higieną na terenie szpitala oraz innych obiektów związanych z służbą zdrowia.

Działamy w następujących miastach:

 

ZAKRES USŁUG

świadczy usługi kompleksowego utrzymania czystości w placówkach służby zdrowia obejmujące część administracyjno-biurową, ciągi komunikacyjne, poradnie, oddziały szpitalne, bloki operacyjne i porodowe, stacje dializ, oddziały IOM, laboratoria.W ramach
Działu Higieny Szpitalnej oferujemy kompleksowe utrzymanie czystości w zakresie:

  • Mycia powierzchni i sprzętu,
  • Maszynowego mycia ciągów komunikacyjnych, sprzątanie szpitali
  • Dezynfekcji powierzchni i wyposażenia,
  • Przygotowania roztworów roboczych środków dezynfekcyjnych i ich dystrybucji
  • Mycia i dezynfekcji szkła laboratoryjnego i utensylii aptecznych,
  • Mycia okien i żaluzji poziomych,
  • Czyszczenia verticali (bez zdejmowania z okien),
  • Pomocy przy pielęgnacji i transporcie pacjentów,
  • Bieżącego zaopatrzenia w materiały higieniczne: ręczniki jednorazowe, papier toaletowy, mydło płynne, środki do dezynfekcji rąk, worki foliowe (kolorystyczny kod kolorów),
  • Konserwacji podłóg z uwzględnieniem ich specyfiki,
  • Czyszczenia tapicerki meblowej,
  • Czyszczenia wykładzin dywanowych,
  • Transportu wewnątrzszpitalnego,
  • Pomocy przy dystrybucji posiłków i zmywanie naczyń.
  • Kompleksowego utrzymania w czystości i pielęgnacji terenów zewnętrznych.
 

KORZYŚCI

Współpraca z Działem Higieny Szpitalnej CLAR SYSTEM zapewni Państwu szereg korzyści mogących w znaczny sposób ulepszyć funkcjonowanie i wizerunek placówek służby zdrowia oraz pozwoli dokonać znacznych oszczędności.

Do najważniejszych korzyści należą:

  • Znaczne obniżenie kosztów związanych z zatrudnieniem personelu pozamedycznego,
  • Brak konieczności inwestowania w sprzęt oraz jego serwisowanie,
  • Brak problemów związanych z czasową absencją personelu (urlopy, zwolnienia lekarskie).
  • Pewność najwyższej jakości wykonywanych przez nas usług (dostęp do nowoczesnych technologii oraz środków),
  • Stosowanie nowoczesnego sprzętu do profesjonalnego utrzymywania czystości,
  • Odciążenie pracowników działów: kadr, księgowości, płac, zaopatrzenia, inwentaryzacji, zamówień publicznych,
  • Odciążenie pielęgniarek oddziałowych od czynności związanych z nadzorowaniem personelu pozamedycznego,
  • Brak konieczności prowadzenia szkoleń dla salowych z zakresu BHP i ppoż. oraz szkoleń tematycznych,
  • Zmniejszenie powierzchni magazynów ogólnych i oddziałowych,
  • Zmniejszenie ilości organizowanych postępowań przetargowych (środki dezynfekcyjne, czystościowe, artykuły higieniczne, sprzęt i maszyny czyszczące, odzież robocza),
  • Ograniczenie rodzaju i ilości dokumentów wewnętrznych.